4. 10. 2017

Citrónovo-tvarohový koláč

Krásny deň :)

Síce som si prednedávnom povedala, že by som sa mohla naučiť variť/piecť aj niečo iné ako koláče a aj kukám po nete rôzne polievky, hl. jedlá... vždy to skončí pri tom, že zas robím tvarohový koláč. Proste je to strašne jednoduché a iba raz sa mi stalo, že sa mi koláč nevydariť. 



Ingrediencie:

Cesto
• 50 g mletého maku
• 80g rozmixovaných ovločiek
• 2 vajíčka
• dve malé detské výživy (jablková)
• 1 ČL kypriaceho prášku
• 2-3 PL lyžice medu (alebo iné sladidlo)
• 1/2 šťavy z citrónu
 • voda podľa potreby

Krém
• 250 g jemného tvarohu
• 1 PL medu
• 1/2 vanilkového pudingu (prášok)
• 1/2 šťavy z citróna


Postup:  Na začiatku si zmiešame mak, vločky, kypriaci prášok, výživu a žĺtka. Pridáme šťavu a podľa hustoty vodu. Ja som pridala asi pol hrnčeka. V druhej nádobe vyšľaháme z bielok sneh a pomaly vmiešame do makovej zmesi. Cesto dáme piecť na 15 min pri 180°C. Počas pečenia si pripravíme krém. Tvaroh zmiešame s ostatnými prísadami a čakáme. Po 15 min. vyberieme cesto a dáme naň krém. Dosť lepí a tvaroch sa zle nanáša, tak najlepšie je ho dať po malých častiach na cesto a potom jemne uhladiť. Potom sa koláč pečie ešte ďalších 15 min. 



5 comments:

Ďakujem za komentár :)

© O blogu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena