10. 9. 2017

Cuketová minipizza

Pekný večer :)

Asi pre väčšinu ľudí je pizza top jedlo, na ktoré dostanú chuť kedykoľvek. Preto na rôznych fitness stránkach /knihách je veľa receptov na "falošnú " pizzu. Už som skúšala s tuniakovým cestom aj karfiónovým....ako nebolo to najhoršie, ale myslím, že už takú pizzu nebudem skúšať :D. Hlavne je to strašná piplačka a výsledok je taký, že to dobre vyzerá, ale chuť je úplne iná a pre mňa nie moc lákavá. Cuketové minipizze boli asi jediné, ktoré mi aj chutili. Ale pizzu by som za ne nevymenila :D.


Ingrediencie:

• 1ks strednej cukety
• 100 g šunky 
• 30 g syru (parmezán alebo čo nájdete doma)
• paradajkový pretlak
• bazalka
• soľ


Postup: Cuketové kolieska (vyberáme väčšie, hrubé asi 1 cm ) umyjeme, poukladáme na plech vyzbrojeným papierom na pečenie a pečieme 7 min pri 180°C. Potom cuketu vyberieme a pokračujeme klasicky, ako keď sa robí pizza. Dáme pretlak, bazalku, soľ a poukladáme šunku. Na záver sa kolieska posypú syrom. Pizza sa znova vráti do trúby ešte na 15 min, kým sa neroztopí syr. 


Dobrú chuť ☼

3 comments:

  1. Milujem cuketu a pizzu, takže tento recept musím určite vyskúšať 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cuketu mám moc ráda, tyhle mini pizzy musím zkusit :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

© O blogu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena