21. 6. 2017

Špenátové cestoviny

Krásny večer :)

Keďže teraz mám doma potravín na mraky (mama rušila obchod) a aj na záhrade nám už čo-to rastie, dnes som sa pokúsila o recept, čo kuchyňa dala. Neviem variť, takže pre mňa je improvizovanie v kuchyni hard level :D. Ale myslím si, že to celkom dobre dopadlo a konečne tu bude aj niečo iné ako koláče.

Ingrediencie: 

• čerstvý špenát (3-4 hrste nakrájaného)
• 150 ml nízkotučná smotana na varenie
• 400 g cestovín 
• 5 strúčikov cesnaku 
• 2 hrste syru
• soľ
• mleté čierne korenie
• trošku masla



Postup: Kým sa nám varia cestoviny, na masle orestujeme špenát. Potom pridáme k špenátu smotanu a najemno nakrájaný cesnak. Necháme prevrieť a dochutíme korením a soľou. Do omáčky pridáme cestoviny, syr, zamiešame, nech sa všetko spojí a je to :)



Dobrú chuť ☼

8 comments:

  1. Taká klasička, ale pritom som si cestoviny doma so špenátom nikdy nerobila :D. Hlavne, že ho máme plnú záhradku, takže musím vyskúšať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj u nás v záhrade je ho hodne a vždy som robila len z mrazeného. Tak konečne som skúsila použiť aj čerstvý :D

      Odstrániť
  2. Vyzerajú veľmi chutne! <3 Milujem cestoviny a špenát! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja až tak špenát nemusím, no v tejto kombinácii by mi nevadil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dokonalost. Na těstovinách jsem závislá a špenát také můžu v jakékoliv formě. ještě posypat strouhaným parmazánem a dala bych si to :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No tak teraz si mi dala skvelý recept na obed, ďakujem. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

© O blogu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena