8. 6. 2017

Banánové muffiny

Krásny večer :)

Na fb stránke Tasty som videla celkom fajn recept na banánové muffiny. Ich videorecepty si rada pozriem, pretože zrazu varenie/pečenie vyzerá neskutočne jednoducho. Hlavne keď to majú všetko pekne pripravené. Ale tieto muffiny sa robili pre mňa najlepším spôsobom (všetko zmixuje dokopy), tak prečo ich neskúsiť :). 


Ingrediencie:

• 3ks banánov
• 1/2 pohára mlieka
• 1 pohár ovsených vločiek
• 1 pohár špaldovej múky
• 3 vajíčka
• 1 ČL škorice
• 1 pohár bieleho jogurtu
• 2 PL medu 
• kúsky čokolády (alebo ovocia)


Postup: Ako som už spomínala na začiatku, všetky suroviny sa hodia do mixéra a zmes naleje do muffinovej formy. To je celé . Cesto je hotové do 2 min. Forma musí byť silikónová alebo teflónová. Skúšala som zmes dať aj do papierových formičiek, ale potom nešli odlepiť (aj keď som ich namastila kokosovým olejom). Takže ideál sú silikónové formičky. Na vrch muffin môžete dať čokoládu alebo jahody, maliny, čučoriedky.... Čo nájdete doma. Pečú sa cca 20 min pri 180°C. 


Dobrú chuť ☼


3 comments:

Ďakujem za komentár :)

© O blogu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena