27. 5. 2017

Jablkovo - Ovsené cookies

Krásny večer :)

Už som dávala na blog zázvorovo - mrkvové cookiesky, ktoré mali zvláštnu chuť. Ja ich mám rada, pretože výrazná chuť zázvoru mi nevadí. Chutia mi aj silne zázvorové čaje. Ak vás ale minulé cookiesky neoslovili, dnes tu máme trošku typickejší recept :).


Ingrediencie:

• 2 šálky ovsených vločiek
• 1 jablko
• 150 ml bieleho jogurtu
• 1 PL medu
• 1 ČL škorice
• 2 PL mletých vlašských orechov
• polámaná horká čokoláda
• jahody 
• mlieko


Postup: Jablko očistíme a nastrúhame. K nemu pridáme vločky, jogurt, med, škoricu, orechy, čokoládu a zamiešame. Ak je zmes nedrží pokope, pridáme mlieko. Na silikónovú podložku ( alebo papier na pečenie, ale naň sa mi často cookiesky prilepili) vytvarujeme placky a na vrch dáme malinké kúsky jahôd. Môže byť aj iné ovocie čučoriedky, maliny... alebo ovocie môžete vynechať. Pečieme pri 180°C cca 15 min. 


Dobrú chuť ☼

2 comments:

Ďakujem za komentár :)

© O blogu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena