9. 5. 2017

Mrkvovo - jablkový koláč

Krásny večer :)

Pred nedávnom som skúsila nový rýchly koláč, ktorý chutí ako perník :). Je neskutočne dobrý, aspoň mne chuti. Doma moje zdravé varenie nezožalo nikdy veľa úspechov, tak som si kúpila aj menšiu silikónovú formu, aby som nenapiekla toho veľa :D. Ale ak máte radi niečo zdravšie, tak vám určite bude chutiť :).




Ingrediencie: 

• 50 g romixovaných vločiek
• 100 g špaldovej múky
• 3 ks vajíčok
• 40 g mletých vlašských orechov
• 3 ks mrkvy
• 4 ks jabĺk
• škorica
• 1/2 ČL kypriaceho prášku
• 170 g bieleho jogurtu
• med


Postup:

Mrkvu a jablká si nastrúhame na jemno a pridáme všetky zvyšné ingrediencie. Jednoduché ako vždy :). Koláč sa pečie cca 40 min. pri 160 °C. Prvýkrát som dala len lyžičku medu a koláč bol málo sladký, ale potom som ho poliala javorovým sirupom a bol neskutočne dobrý. Do koláča si môžete pridať aj proteín (nejakých 10-20g). Koláčik je super aj na raňajky. Človek niekedy nemá chuť ráno pred kávou ani žiť, nie to ešte niečo kuchtiť. To je môj prípad. Preto som často ráno neraňajkovala. Ovsené vločky sú super, ale chce to aj nejakú zmenu, a toto je super alternatíva :).



Dobrú chuť ☼ 

4 comments:

  1. Tento recept musím vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak toto musim vyskušat. Mrkvový koláčik som už robila a velmi nám chutil, no mrkvovo-jablkovy ešte nie. To musi byt výborná kombinácia :)
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tánička no ty kuchárka :) Ja mááám strašne rada mrkvové koláče. Sú fakt super. Dokonca som už vykúzlila jeden v lowcarb verzii :D (človek keď musí vymyslí všetko lowcarb len aby mal pocit že žere sacharidy :D ) A tento tvoj koláčik vyzerá veľmi chutne a jednoducho bez zbytočných čacrhov machrov okolo. Určite si ho mohla urobiť viac, úspech by zaručene získal ;)

    http://newhealthyday.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako u nás doma zdravšie alternatívy veľký úspech nemajú :D Ale tento je fakt super a jednoduchý, lebo jablká, mrkvu, špaldovú múku a vajíčka máme doma stále, tak si ho môžem spraviť kedykoľvek :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár :)

© O blogu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena