3. 3. 2017

Zázvorovo - mrkvové cookies

Krásny deň :)

Trošku som sa flákala, čo sa týka varenia/pečenia, ale konečne som sa dokopala. Ako strašný závislák na cukre sa ho snažím aspoň trochu obmedziť a nahradiť niečím iným. Zdravšou alternatívou. Aby som ho z jedálnička vyhodila úplne, to u mňa nehrozí. Študentská pečať je študentská pečať a tej sa nevzdám. Ani rôznych koláčov :D. Ale keď nemám nejakú sladkosť dlhšie, mám normálne absťak, tak sa snažím trošku zbrzdiť :).

Ingrediencie:

• veľká mrkva
• 1 PL nastrúhaného zázvoru
• 1 pohár mletých mandlí (to je asi 200 g celých)
• 50 g masla
• 2 ČL javorového sirupu
• 1 pohár špaldovej múky


Postup:

1. Tak ako vždy, všetky ingrediencie sa zmiešajú do jedného. Na začiatku sa vám môže zdať, že cesto je strašne sypké a nedrží pokope. Keď ho ale poriadne rozmiešate, tak sa spojí dokopy. Trvá mu to trošku dlhšie.

2. Potom cesto necháme chvíľu v chladničke. Takých 10 minút v pohode stačí

3. Po odpočinku prichádza piplačka. Z cesta treba urobiť sušienky. Hodne sa lepí na ruky, ale nenamáčajte si ich do vody. Vtedy sa mi cesto úplne rozpadalo. Musíte to zvládnuť vidličkou. Ide to, ale naozaj je to piplačka.

4. Sušienky sa pečú cca 15 minút pri 170°C. 



Koláčiky majú naozaj veľmi výraznú zázvorovú príchuť. Sú perfektné k čaju, ,ja som si ich dávala na raňajky. Ak ich chcete vyšperkovať, tak pred pečením ich môžete posypať mandľami alebo po upečení namočiť do horkej čokolády. 




Dobrú chuť :)

9 comments:

  1. Teda, to by mě zajímalo, jak to chutná. Nezní to toži moc lákavě. Mrkev a zázvor, brrr. :D ALe zas mám zkušenost, že kolikrát recept zní divně, ale výsledek fakt stojí za to a je to super.

    blog Days of Daysy

    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mrkvu tam až tak necítiť, ale hodne zázvor, potom madle. Sú také iné, asi väčšine nebudú chutiť kvôli výraznému zázvoru. Ja ho mám veľmi rada, tak mne chutia :)

      Odstrániť
  2. Mňam, kde je mrkev, to jím ,akorát by mě zajímalo, jak to chutná s tím zázvorem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky by mě zajímala chuť, kterou si moc nedokážu představit :).
    Beauty by K. + soutěž ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zázvor milujem, určite ich vyskúšam :) Vďaka za zaujímavý recept.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám taky ráda sladké a vzdát se ho je pro mě nemožné. Tyhle sušenky mohou být chutné, mrkev mi ve sladkém jídle chutná. Například taková mrkvová buchta nebo dort jsou skvělými dezerty.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to hodně zajímavě. Teď jen najít odvahu a pustit se do toho :D

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár :)

© O blogu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena